שולחנות קאש ב7XL

הלובי בממשק שולחנות הקאש ב7XL הוא מהנוחים והאטרקטיבים בעולם, תוכלו לבחור בשולחן לכל סכום החל מכניסה של 40סנט בלבד לבליינדים 0.01/0.02 ועד לשולחנות ההיסטייקס בבליינדים 500/1000 דולר וסטראדל 2000 חובה עם כניסה של החל מ100,000$ ומעלה, מצורף לכם סרטון של הקופה הכי גדולה בשנת 2020 בפוקר אונליין ששוחקה ב7XL. 

איך זוכים בג'קפוט ב7XL ? בהמשך הדף גם את זה תבינו 🙂 

group/table VIEW

:Rush & Cash

משחק קאש המוכר והאהוב על כולנו, רק שלא צריך לחכות עד שכולם ישחקו את היד שלהם! אין לכם יד טובה? פשוט לחצו על כפתור ה Fold ועברו לשחק מיד את היד הבאה. משחק מהיר, יעיל מאוד מבחינת כמות הידיים שתשחקו בזמן מסוים, לאנשים שלא אוהבים לחכות ורוצים לראות כל הזמן אקשן! בנוסף, כל פרק זמן מסוים במתכונת רנדומלית נכנסים לשולחן בונוס! בשולחן הבונוס היד מתחילה עם אקסטרה כסף בקופה מבלי שאף שחקן השקיע אותו. כן כן שמעתם נכון, התוכנה מוסיפה כסף לקופה (:
(כפי שאתם רואים, הבליינדים הם 0.05-0.1, ובקופה יש 2$ נוספים)


:6+ hold’em (Short Deck)

גרסה חדשה של הולדם פוקר, 6+, כלומר משחקים עם 36 קלפים בשונה מחבילה רגילה של 54, משחקים ללא קלפי ה2-3-4-5, מה שגורם לסיכויים שונים ואקשן שלא נגמר, צריך לשים לב  ל-2 חוקים ששונים ממשחק הולדם הרגיל והמוכר, האחד הוא שצבע מנצח פול האוס, והשני שהקלף A משמש כ"5" לרצף נמוך (כלומר A-6-7-8-9 הרצף הנמוך שניתן להשיג). בגרסא של ה7XL לשורט דק, אין הימור חובה של הבליינדים(small & big blind) כל השולחן חייב באנטה (הימור חובה לפני חלוקת הקלפים) השחקן שיושב בעמדת הכפתור מחויב בהימור בליינד אחד.  


:Holdem & Omaha

גרסאות הפוקר הפופולארים בעולם, עם תנועה גבוהה של שחקנים במגוון שולחנות החל מסכומי כניסה מזעריים (0.02-0.05)   עד לסכומי היי-סטייקס, שולחנות VIP עם מאות אלפי דולרים. שולחנות הקאש )גם הולדם וגם אומהה( כוללים אפשרות של זכיה בג'ק פוט על פי הכללים הבאים :
אם קיבלת רביעייה, סטרייט פלאש או רויאל פלאש והשקעת בקופה מעל 15 ביג בליינד לפני הריבר, זכית בג'קפוט ! פרס כספי משתנה בהתאם לשולחנות בהם שיחקת.

Big Hand Jackpot

את אפשרות הג'קפוט על ידי יד גדולה תוכלו למצוא בשולחנות ההולדם והאומהה הרגילים.

דוגמא ליד גדולה המניבה ג'קפוט:

 

חוקים לזכיה בג'קפוט:

 

1.צריכים להיות לפחות 15BB בקופה לפני שפגעתם בקלף שיצר לכם את ג'קפוט.

2.יש להשתמש ב2 קלפים כדי לזכות בג'קפוט

3.יש להשתמש בזוג כדי ליצור רביעייה (ולא על ידי קלף אחד שבידכם ועוד 3 על המגרש).

 

לכל סכום כניסה בשולחנות יש ג'קפוט שונה.

 

טבלת זכיות ג'קפוט ביד גדולה:

 

 


איך נתחיל לשחק ?

מצב Group View– מאפשר לנו לראות בתצוגה מקדימה את כל השולחנות הפועלים לפי בליינדים וצפייה בשחקנים שיושבים בשולחן ובערימות שלהם, נוכל לזהות שולחנות פנויים או לשריין מקום לשולחנות מלאים, ונוכל להבחין מה הקופה הממוצעת, כמה אחוז מהפעמים בידיים ששוחקו ראו פלופ וכמה ידיים שיחקו בשעה האחרונה.

 

מצב Table View – נותן לנו הסתכלות כללית על המצב בשולחונות לפי רמות בליינדים, כמה שולחנות פועלים כמה שחקנים יש בכל בליינד וכניסה אוטומטית לשולחן פנוי לפי רמות. בצד ימין יש לנו רשימה של כל השחקנים שמקחים ברמה מסוימת ונוכל לפלטר לפי כמות כסף בשולחן, שם אלפבית ולפי מדינה.

 

לאחר שנכנסנו לאחד השולחנות יופיע לנו חלונית עם בחירה בכמה נרצה להכנס לשולחן עם הצגה של מינימום ומקסימום. אל דאגה נוכל להוסיף אחרי זה מתי שנרצה (כפותר הציפ בצבע ירוק בצד ימין)

Wait for big blind – כמו בשולחנות הלייב כאשר שחקן נכנס הוא מחויב בתשלום ביג גם אם לא נמצא בעמדת הביג, באפשרותכם לחכות עד שהביג יגיע אליכם או לבטל את הסימון ולשלם בליינד מיד ביד הבאה.

Move Table – אין אקשן בשולחן ? מעדיפים שולחן אחר? לחצו על הכתפור בצד שמאל למטה ותעברו לשולחן מיד עם מקום פנוי באותה רמת בליינדים

Straddle – בדיוק כמו במשחק הביתי שלכם, ישנה אופציה לשלם פי 2 מהביג בליינד – בכל עמדה כדי לזכות לדבר אחרון לפני הפלופ, רשת גיגי לקחה את זה צעד קדימה והחליטה שאפשר לעשות סטראדל פי כמה שרק תרצו ועד לאול אין בליינד.

Sit out –   אם אנחנו רוצים רק לעצור לכמה דקות או לצאת בכלל מהשולחן, נלחץ על הכפתור בצד שמאל למטה, אם אנחנו משחקים כמה שולחנות במקביל נוכל ללחוץ על המשולש ליד כדי לצאת להפקסה או לעזוב את כולם בלחיצה אחת.

 Insurance – במצבי אול אין כאשר אנחנו עם היד המובילה, התוכנה מאפשרת לנו לבטח את היד, כלומר לשלם חלק מהקופה כדי לשמר חלק מכספי הקופה במידה ונפסיד את היד בהמשך הרחובות. יש לשים לב שהיחס שהאתר נותן לביטוח הוא ביחס מועדף לאתר, כלומר לאורך זמן לא יהיו לנו שווה לעשות ביטוח, אך אם מדובר בקופה גדולה/ כסף אחרון שלך בתוכנה מומלץ לבטח עצמך .

Run It 1/2/3 times – במצבי אול אין, כאשר אנחנו עם היד הנחותה ניתנת לנו האופציה להציע לשחקן היריב להריץ את הקלפים שעתידים להפתח פעם אחת פעמיים או שלוש, השחקן היריב יחליט אם ירצה להסכים להצעה שהסכמת במידה וכן הקופה תתחלק בהתאם לכמות הפעמים.

Jackpot – כחלק מהרצון של התוכנה לעודד אקשן, הם נותנים בונוסים על ידי רביעייה ופוקר, בכל שולחן קאש אם נפתח לנו סטרייט/רויאל פלאש או רביעייה ואנחנו מושקעים בקופה לפני הריבר 15 בליינדים אנחנו נזכה בבונוס בסיום היד. אל תתפלאו אם שחקנים משלמים לכם מלא לפני הפלופ עם 34 לב.

Scroll to Top
גלילה למעלה